Annevebebisi Hamiş,bebeyim,sorunsalı,karı,bayan,avrat🤦🏻♀️Birde alakasız ama ankaraya gezmek için gittiğimde duyduğum ‘la bebe’ var ankarada birbirine böyle hitap eden insanlar vardı ve ben adama bebe diyor bunlar niye kavga etmiyorlar diye düşünmüştüm meğer hitap şekliymiş kimse alınmazmış tuhaf gelmişti😂🙈