Arkadaşlar itiraf edeyim can sıkıntısına açtım postu :D linççiler de gelsin linççileri linçleyenler de gelsin :D
En takıntılı olduğunuz, duyunca içinizden düzeltmeye çalıştığınız belki gıcık olduğunuz kelimeler var mı?
Mesela benim sorunsal kelimesi. Niyeyse sorun diye düzeltiyorum eş sorunsalı değil de eş sorunu diyorum mesela içimden. Hiç sevmiyorum bu kelimeyi belki manyaklık ve boşluktan bilmiyorum :D hadi sizin var mı böyle boş takıntılarınız benim gibi :D