Bilgiliannem isyan etmeden derkeen, hangi anne isyan eder ki zaten bebeğine bakarken? Biraz uslubunuz tıpkı kullanıcı adiniz gibi bilmiş bilmiş 🙄 kimsenin isyan ettiği yok, sadece hem evladı hem kendi için bir çözüm yolu arayan anneler var, herkesin sınırı yıpranıyor , anne olduk diye duygularımızı sökturup de atmadık , ağlıyoruz sinirleniyoruz yipraniyoruz ama hiçbiri evladimizdan kıymetli değil nasılsa hepsi geçip gidiyor, şimdi gitseniz annenize beni salla deseniz sizi sallayacak mi? Ya da emzirecek mi? Herşeyin bir zamanı var, isteyen emzirir isteyen sallar isteyen isyan eder sitem eder sizi de ilgilendirmez herkesin bebeğine kimse karışamaz 😂