Bilgiliannem Emzirerek uyutuyorum genelde ama söylediğiniz gibi kolayıma geldiği için değil. Bebeğim kolikti, sadece emerek sakinleşiyordu yoksa saatlerce ağlıyordu. Hala o huzursuzluğu geçmiş değil. Yani o pışpışla sakinleştirme falan mümkün değil. Sürekli uyku konusunda okuyorum, araştırıyorum, benim için en önemli konu şu anda. Bebekten bebeğe değişir bu, her çocukta sonuç elde etmek kolay değildir.