Deletedmom277 zaten kendi bebişleri öyle olduğu için ben öğrettim, ben öyle alıştırdım şeklinde konuşuyorlar ya. İkinci bebeğim. İlk oğlum, göğsüm de emerken gözlerini kapatır, yatağa koyardım öyle de devam ederdi uykusuna. Uyansa bile beşiğin de etrafına bakar, birkaç dakika sonra devam ederdi. 10 yaşında hala uyku saatleri düzenlidir. Fakat küçük oğlum öyle değil. Sürekli ağlıyor, asla tek başına durmuyor. Kucağa alıyoruz ama kucakta bile ağlıyor. Gece uykusu kesintisizdi. On gündür gece uykusu da kalmadı. Saat başı uyanıyor. Umarım sadece 4.ay atağıdır, geçicidir diyorum.
İlk oğlum da bende uyku düzenini oluşturdum diyordum. Yeni bebeğim de gördüm ki bu böyle değilmiş, bebek kendi ayarlıyormuş düzeni.