Mrymmm bebeğin seni unutmaz ama yapılan can sıkıcı tabi haklısın.
Kızım iki aylıkken ben 8 gün hastanede yattım, bebeğe eşim ve kaynanan birlikte baktılar evde, ben de çok üzülüp ağlamıştım bebeğim beni unutacak diye ama öyle bir şey olmadı canım sen de rahat ol bak en azından aynı evdesin bebeğinle.
Benim kaynanam bir de dalga geçiyordu benle, unuttu seni diyordu salak zaten ben psikolojik olarak kötüydüm