Ravzanurunannesi Lemonce hiç sorma ya bende zıtlandım boğasım geliyor böyle kadınları ne yüzsüz kadın oğlun değil torunun fal etmiyorlar herhalde
Safiyelina Böyle durumlarsa karşındaki senn kırılıp uzulecegni düşünmüyorsa sende onu dusunmeyeceksin arkadaşım yani ne demek çocugumu alıp vermemek ben bakacam demek. Siz de bunlara taviz vermeyin sahip çıkın çocuğunuza gerekirse tersleyin zorla alın ki ne munasa size zorla veriyo kndi çocuğunuzu. Çok sevesi varsa kendi bı tane dogursun. Ayy vallahi sinir oluyorum şöyle davranan insanlara. Dik durun rica ederim ya kmse benm çocuğumu benden zorla alamaz kimseden de rice minnet çocuğumu almam
Lemonce Safiyelina yerden gökyüzüne kadar katılıyorum, dik durun herkese yerini haddini bilsin, sen ne üzüyorsun kendini,,,, kadının iyi niyeti varsa bile bi yere kadar
Mrymmm Safiyelina o ladar çaresiz durumdayimki hiç bişe yapamıyrm bebeğimi aldom odama geldim arkamdan gekdi bbek bendeyken dibimden ayrılmıyo alana kadar. 3 4 günde yerle bir haldeyim bebeğim olmasın bir dk durmam
Zehra1994 Mrymmm yanında kalmak mı şu an böyle bir şeye ihtimal bile vermiyorum. Ve sevdiği kadar sevsin ama çocuğumu kucağıma almak istediğim zaman orada bir duracak yani herkes kimseden çekinmem. Görmediyse görmedi geldiğinde de aynı evde çocuğumu özlemeyeceksem ne anlamı var. Al yavrum cocuğunu kendin istediğinde ver. Gerek yok böyle üzülmelere.
Mrymmm Zehra1994 vermiyor ki dibimde sürekli alana kadar mahvoldum bittim tükettim öaresiz haldeyim kafsyı yicem şuan kendimş sokaklara vurmak istiyorum gidip geri dönememk ama bebğim ben onsuz yaşayamam
ozlemikka Mrymmm odaya kapanip strese girecegine sende onun dibinden ayrilma bir sey diyemiyorsan hareketlerinle belli et hem o zaman esini de dolduramaz. esine yansitma kaynanana direk yansit, umursamazdan gel zaten gidecek. sen uzuldukce o mutlu oluyordur onu mutlu etme
Mrymmm ozlemikka hemde nasıls mutlu olıyor daha öncede yaptı keşke bebk yokken ayrılsaydm keşke keşkeeee böle insanları hayatımdan çıkarsaydm
Mrymmm eylulelif_ demeye fırsat vermiyor ki kızı doyurcam sen öte git diyor karnını doyurcam diyrm sen işini hallet diyor benlm işim uok diyorum ver lunı dip alıo 4 gnde hayatım mahvoldu
Zeynep_adem58 Mrymmm canim kaynana ne zmn gidicek gittigi gune kadar sabret bi dahaki gelisinde bebegin buyur ve seni tanir o cagirsa bile gitmez merak etme senide unutmaz ama bi yandanda tavrini koy dicm ama esinin huyunu bilmiyorum ters tepermi
Mrymmm Kumsal_annesI1 eşm saolsn tavizlerin en büyünü verio ben vasıfsız eleman gibi oldm kendimden nefret ediyrm
Mrymmm Ravzanurunannesi maalesefki ii bzşe böle leri düştü güya torununu görmeye geldi 4 aylık kızım 4 ay snra geldi ama hayatımı mahvetti
Mrymmm Esmataha arasın arasın istiyorum ödğm kopuyor içerde ben ağlıyrm kzıım nşye ağlamıyo beni istemiyo die daha çok ağlıyrm
Mrymmm Dygosmn1 bende sert çıktım bugün ben suçlu oldum benimki de görsen herşeyi diyor şunu yapma bunu yapma ben 4 aydır baktım baktım anlamıyor diorm
Hazal89 Mrymmm önceliikle eşten öyle kolay ayrılma olmuyor zamanla gececek ikinizinde üstünde stres var bebeğinide kaynanadan emzirmek icin sürekli al her istediğinde verme seni unutmaz ama sütünün coğalması icin sürekki emzirmen gerek eğer üzülmeye devam edersen gercekten süt kalmaz bir bahane ile evden göndermeye bak ama zamanla ayağı kesilir sen istemediğini belli ettikce o senin canınu acıtıyorsa sende acıt cekinme üzülmemen icin bu günler geri gelmiyor
Mrymmm Hazal89 ben acıtmadan neler neler dedi oplu tabiki herzamn gbi anasından oldu yarın gdecek inşallah ben bu insanları bida görmek istemiyrm napıcam bilmiyorum
Sevdaysl Mrymmm sağımda gogsum agriyo emzirmem lazım de canım sütünden mi edicek yok artık. Kalıcı mi gidici mi k.validen zaten yaşi da yerindeymiş çok takmamak da gerek mazallah olan sana bebişine olur onun annesi sensin unutmaz ki olur mu öyle şey. Benim k.validem k.pederim baska sehirdeler onlarında yaşi 70 lerde oğlan bizimle kalsin siz gidin diyorlar(1.5 yas) oo tamam kalsin ben bi ara gelip alirim diyorum sakalasiyiruz geçiyor. Yani hani bide fani dünya Allah gecinden versin ölüm var kalım var hastalık var sağlık var büyüdüğünde bende kalır dediğine bakma 3 5 sene sonra kimin ne halde olacağını bilemeyiz.
Mrymmm Sevdaysl yaaaaa annem 70 yaşında allahım korusun anneme bişe olmasn kaynana 50 yaşında yarın inşallah inşallah inşallah gdecek hayatım düzenim mahvoldu
Mrymmm Zeyza allah razı olsun inşallah inşallah kokumu unutmas ödğm kopuyar kaç saattir beni istemiyo içerde delş gbi ağlıyrm
Mrymmm Zeynepikram evett aşırı hassasım beebeğmmm 4 aylık laç saattirbni istemiyo gelmio bile ödüm kopuyo
Zeynepikram Mrymmm hiç korkma canım boşuna da üzülme sen onu 9 ay karnında taşıdın o seni asla unutmaz
Ozgeb Mrymmm ay kuzum hiç üzülme. Bebeğim dört aylıkken kaynanamlara gitmiştik. Sadece emzirmeye alabiliyordum elime. Aşıya götürmüştük hemşire göğsünde uyut ağrı kesici etkisi yapar diyor kaynanam vermemişti bana. Nasıl içerlemiştim. 1 hafta zorla geçmişti. Ben de senin gibi düşünüyordum. 7 aylıkken kızım bana bir bağlandı daha da dibimden ayrılmıyor. Bir bebeğin annesini unutması imkansız. Sinirlerini bozma, çok muhattap olma. Benim kaynanam hala diyor siz bitane daha yapın bunu bana verin diye eşime dedim bir daha bu cümleyi kullanırsa daha çocuğun yüzünü göremez diye. Ne meraklılar torunlarına annelik yapmaya anlayamıyorum.