Şimdi gördüm canım lohusa yazmışım 4 ay olmuş doğuralı sen merak etme bebek senin o seni unutmaz kokun var al göğsünde yatır ten tene değin kulağına hafif bi tonla ninni söyle. Benim gerizekalı kaynanam kayınpederim geceleri odayı basıyorlardı onlarda kaldığımız zaman bu çocuk niye ağlıyor diye her şeye karışıyorlardı çok fenaydı 40 gün bıkmıştım gün sayıyordum eve gidelim diye allaha her gün dua etmiştim bunlara muhtaç olmiyim diye çocuğa bakamazsınlar diye öyle bir konuşuyordu ki sanki anası o yok çok kolay bakarım sadece maması var senden iyi bakarım diyordu eşime bunları söylüyordum boşver diyordu sonra bi tartışma olunca yüzüme vuruyordu annemi eleştiriyorsun diye bizimkilerde çok karışan insanlar sonra gördü seni çok iyi anladım kızıyordum niye alınıyorsun diye çok haklıymışsın her şeye karışıyorlar dedi