Seboss12 merhaba. Dün sünnet oldu oğlum. Genel anestezi ile uyuttular. Yaklaşık yarım saat sonra çıktı. İlk 45 dk çok fazla ağladı, sonra uyudu uyanınca normale dönmüştü. Gece uyumadan Ağrı kesici şurup verdim. Bugün de sargısını açtılar, biraz da o zaman ağladı, bir krem verdiler 1 hafta boyunca onu kullanacağız. Çok aşırı büyük bir problem yaşamadık şükürler olsun 🙏🏻