Seboss12 benim oğlum perşembe günü sünnet oldu. 7ay7günlüktü. Geç bile kalmışız keşke daha erken yaptırsaydım. O zaman da kıyamamıştım. Tam 3.5 aylık oldu hadi yaptıralım dedik pandemi başladı. Nasip bugüneymiş. Sadece lokal anestezi yapılırken iğneden mızırdandı ama ağlamadı. Sonrasında bişey hissetmedi zaten. İstanbul Maltepe Ersoy hastanesinde yaptırdık. Doktorumuz Ali Kadayıfçı ydı. İnstagramda @acitmayandoktoramca sayfası var ordan görüp araştırdım. 90 lira muayene ücreti 510 lira sünnet ücreti ödedik.
Geç bile kalmışız dememdeki sebep de artık oyun istiyo, yürümek istiyo, hoplamak zıplamak istiyo ama orası dikişliyken yapamıyoruz. Daha küçükken tek isteği meme ve uyku. Kesinlikle yaptıracak arkadaşlara en geç 4 aya kadar mutlaka yaptırmalarını söylüyorum.