MelekAras Seboss12 biz geçen ay yaptırdık.Özelde yaptırdık bulunduğumuz ilçede devlet hastanesi yapmıyo şuanlık.Merkezde yapılıyo oraya da gitmek istemedik salgından dolayı
Seboss12 MelekAras aynen bizimde bulunduğumuz ilçede yapmıyor devlet salı günü bakalım özelde yaptırıcaz inşallah kolay atlatırız 🙏🏻
S100516 Seboss12 3 ay 6 günlükken yaptırdık yani 2 gün önce ilk gün biraz sıkıntılı ama çabuk iyileşiyor. Yanlız bizim doktor sargı bezinin kesmiş olduğu kısmını üste getirmiş saçaklar olduğu gibi ucuna yapışmış sargıyı değiştiremedik yarın gidicez canı çok yanıcak nasıl böyle bir hata yapmış anlamadım
Btlaydnn Seboss12 ben de geçen cuma 7. Gününde yaptırdım sünnetini. Genel cerraha gittim özel muayenehanesi olan bir doktora. Erken yaptırmanın daha iyi olduğunu düşünüyorum inşaallah
MelekAras Seboss12 inşAllah.İlk çişini yaptığı zaman ağlama çok oldu bizde ama yavaş yavaş düzeldi.Geçmiş olsun şimdiden🌸
AYaseminA54 Mertmete İstanbul tuzla devlette gitmiştim bir tane doktor bakıyordu sadece oda öyle söyledi
FtmYigitim Seboss12 ama canim benimkinin ilk nedeni ameliyat oldugu icin yapıyor belkide doktor ameliyatini yaparken sünneti de yaparim isterseniz dedi bizde tamam dedik bidaha anestezi almasin diye
Seboss12 FtmYigitim mantıklı tekrar tekrar anestezi alıcağına bi kerede hepsi olsun kuzum tekrar tekrar barkodla uğraşmasın iyi olmuş canım sizin acınızdan geçmiş olsun en kısa zamanda hepsi geçer inşallah 🙏🏻
Miray00 Seboss12 30 günlükken klipsli sünnet yaptırdık sadcee ilk gün idrarın yaptıgın da huzursuzlandı 3 gün sonunda klips kendiliğinden düştü doktora gidicektik çıkartması için rahattı 3 gün sonunda herşry normaldır
balannesiii Seboss12 kurbanlık gibi demeyelimde uyutmadıkları sürece lokal anestezi yaptıkları sürece böyle yapıyolar siz tutmasanız ameliyathanede başka insanlar tutmak zorundalar maalesef
Seboss12 balannesiii evet işte bende başkalarının öyle çoçuğu tutması çoçuğu daha da korkutur diye diyorum daha da zorlaştırır işi
BusraOmerAsaf Seboss12 bizimki 3,5 aylık lokal oldu, bacaklarını hemşire ellerini ben tuttum, babası da karşısında oyuncağını oynattı. Çok şükür hiç korkmadı bizimki