Eslemmomy yazdıklarınızı okuyunca tam 1 yıl önce yaşadıklarım geldi aklıma benim bebeğim bu sebepten 1 ay yoğun bakımda kaldı sadece ciğerlerinde değildi kalbine ve beyin içerisinede baskı yapmıştı ayrıca kanında enfeksiyon, böbreklerinde tansiyon vede solunum sıkıntısı biz 3 makineye bağlıydık kendi başına nefes alamıyordu bir kere denediler makineden ayırmayı ve kalp atışları zayıflayınca yeniden bağladılar 14 gün makineye bağlı kaldı Allahım hatırlamak istemediğim ama hiç bir zmanda unutamıycağım 30 gün.. Doktorlar umutsuz konuşuyorlardı hatta doğumdan sonra eşime siz hiç beklemeyin sizin bebeğiniz gitmiş demişler doğumdan sonra bebeğim mosmormuş anne karnında kakasını yemiş kordon dolanmış vede 1 ay erken doğduk ya daha sayamıycağım kadar bir sürü hastalık bende o gün buraya böyle çaresizce yazmıştım nolur dua edin evladım bana bağışlasın rabbim diye gözüme uyku girmeyen yaşım eksik olmayan 1 ay.. Şimdiyse beşiğinde uyuyor prensesim koca kız bile oldu yaşına girdi o saydığım hastalıklardan hiç biri kalmadı allajıma bin şükür ne kdr şükretsem az az evladımı bana bağışladı inşallah sende evladını alıcaksın kucagına çıkıcak hiç merak etme ben emzirmeye diye gittim kucagıma bebeğimi verdiler taburcu diye hayatımın en şükürdar günü o gündü çok farklı bir duyguymuş evlat ne anaya ne babaya ne eş sevgisine eşit hepsinin önünde bir sevgi canından can kurban olduğum rabbim hepimizin evladına sağlık versin bir ömür boyu🙏