Eslemmomy korkma annesi sapasağlam gelir o yanına .Benim bebegim de 8 gün kaldı yoğun bakımda. Solumum sıkıntısı oldu. Şimdi yanımda cadılık yapıyor. Solumum tedavisi 1 hafta 10 gun arasında oluyormuş genelde. Geçen hafta da eltim doğum yaptı, oda doğumda su yutmuş ve midesini yıkamışlar bebeğin. Kuvoze almadılar çok şükür. Tedavisi olmayan bişey değil yani içimi ferah tut.pozitif düşün ki sütun çoğalsın. Kavuşma anına odakla kendini🤗