Eslemmomy canım benim aynısı bire bir 7 gün önce ben yaşadım.
Oğlumun kordonu da 2 tane düğüm ve boynuna Kordon dolanmış ve ben bu şekilde 9 saat suni sancı çekip baktı olacağı yok zorunlu sezaryan oldum.
Çocuk dr cigerlerinde su kalmış diyip yoğun bakıma aldı ama mosmor oğlum.
Eşim gorumce baslamis hastende kıyamet kopartmis neden zamanında müdahale edilmesi diye.
Bn 4 de doğum yapıp gece 1 gibi görmeye gittim. Basında fanus gibi bişey vardı Dr bana kendi kendine nefes alıyor tedbir amaçlı demişti.
2 gün tekrar girmeye gittigimden kafasındaki mi almışlar hemşire kendi kendine nefes alıyor dedi.
Hastaneden cikicagim Dr gelip bı emzir bakalım dedi kucağıma verdi oğlumun emme refleksi kuvvetli idi ama bnm sütüm olmadığından boş boş bakıyorum oğluma bir yandan ağlıyorum içimden dua ediyorum bilirsin Allah’ım biran önce çıksın oğlum.evimize gelsin diye.
Dr aynı gün oğlum ile bana çıkış verdi beraber evimize gittik 🙏🙏
Hiç korkma canım rabbim buyukk bebeğini sende kucağına alıp evine gidiceksin