Eslemmomy bunu okurken ağladım benim de sezaryen oldu spinal ve ben her kapı açılışında bebeğimi beklerken doktorlar gelip gitti bana bakmaya ağrı kesici yapmaya eşime dedim artık sesini duydum ama kendisi hala yok neden gelmiyor bebeğim dedim bilmiyorum şimdi öğreniriz dedi ve bi çocuk doktoru geldi devran hoca dedi ki annesi dopum anında bebeğinizin ciğerlerinde su kalmış Pazartesiye kadar müşade altında kalabilir dedi ama sadece kalabilir ne zaman çıkacağı belli değildi 8 gün kaldı o 8 gün bana zehir oldu hastaneden beni taburcu ettiler. Yüreğimi ağlaya ağlaya hastanede bıraktım göremedim koklayamadım bile eve geldim karnım boş ev boş ses yok kafayı yedim. Ben böyle hayal etmemiştim dedim ama herşeyde bi hayır vardır ya iyi ki yatmış herşeyiyle mükemmel ilgileniyorlar merak etme. Kimse çocuğunu riske atmıyor o en iyi yerde ve çıkıcak çünkü kendi başına şuan nefes alamıyor almaya başladığı an doktor beklemiyor bile hemen kavuşturuyor sizi zaten çıktığı vakit anne çocuğu gözlem altında tutuyorlar anneyle bağı nasıl diye o yüzden bol bol dua et ve sakın korkma canım korkulcak hiç bir şey yok ve şunu öğrendim sen ne kadar güçlüysen bebeğinde o kadar güçlü oluyor güçlü ol ki oda çıksın bu arada benim ki de 2.730 gr doğmuştu