Canım benım benım bebegım 3975 dogdu aynı dedıgın gıbı emme refleksı cok gucluydu zayıfta degıldı ama on gun kıvezde kaldı kendımı cok yıprattım o ordayken bol bol sutunu sağ yemegını ye kendını toparlamaya bak cıkıcak sana ıhtıyacı var sutun olsun kı daha cabul toparlasın korkma en fazla 10 gun dayan ❤️