2 gün önce pazar günü zorunlu spinal sezaryen oldum. Kızım 2340 gram doğdu. Gerizekalı cocuk doktoru gelme zahmetinde bulunmadığı için bebeğim saatler sonra biraz daha kötü bir şekilde dün sabah kuveze alındı. Kimse hiçbir şey demiyor. Emme rekleksi çok güçlü masaAllah. 2 kere kakasını da yaptı. Doğum sırasında su yutmuş ve küçük olduğu için atqmamış. Ciğerlerinde su kalmış biraz galiba.(eşime söylenen bu). Anlayacağınız sadece solunumu sıkıntıli. Kendi başına nefes alıyor ama hırıltı var. Bana ise bilgi veren yok ve prosedür gereği 24 saat beslemiyorlarmis. Ne zaman çıkacağı da belli değil. Ne olur dua edin. 9 ay onu karnımda taşırken başıma gelmeyen kalmadı. Doğum için de başıma gelmeyen kalmadı. Normal doğum sancısı çekerken birde üstüne sezaryen oldum. Nolur kızlar. Yalvarıyorum dua edin bebeğime bir an önce iyi olup eve gelsin diye. O çok küçük. Bana sütüne ihtiyacı var.