Eslemmomy merak etmeyin aynı sorunu bende yaşadım bizim kilomuzda vardı baya 3790 doğmuştu. Doğumda aspire ederken bende bir sorun olduğunu sezdim doktor aspire et dedi birkaç kez hemşireye 2-3 dakika sonra da götürdüler bebeğimi. Aşağıda ilk Bi rampada yatırmışlar. Ben doğumdan geldikten 1 saat sonra geldi yanıma fakat yoğun hırıltıdan hemşire çağırdık yoğunbakıma almışlardı daha yakın takip için. 24 saat beslenmiyor ama sıvı kaybı için Bi sürü şeyler takmşlardı. Ben görmeye indiğimde gece 11 kafasına hava desteği vardı 2 ayağında serum. Burnunda da bişiler vardı. 2 saatte bir emzirmyede çağıryolardı beni 24 saat dolduğunda. Ben taburcu olurken 3. Gün bebeğimide aldım çıktım. Merak etmeyin iyi olacak Allahın izniyle.