Pinko Merhaba öncelikle gözünüz aydın, Rabbim bebeklerinizle eşinizle hayırlı bir ömür nasip.etsin 🥰 ikiz annesi değilim ama benimde oğlum ilk dogdugunda süt sorunu yaşadım malesef ve ben tüm denemelere rağmen çareyi bestlak damlada buldum gerçi bebeğim alerjik olduğu için doktorla anlaşmalı olarak memeden kesmek zorunda kaldım ama bestlak damlanın artırdığına inanıyorum ☺️