Tgba123 Canımm olumsuZ düşünme ben 3,5 ay sadece emzirdim sonra uyku öncesi mama takviyesi yaptım . 7,5 aylığız hala emziriyorum şükürler olsun hiç sütüm yok demedim 😍 stres yapma
Mysunshines17 Pinko Merhaba benimde 2 ay 5 günlük ikiz erkek bebeklerim var.36 haftada sezeryan ile dogdular.Sutum geldi bir bebegim kuvvetli emiyorsu ama digeri cok iyi degildi ki sarılık oldu.Bunun uzerinde biz de düşük kilolu olduğu ve sarılık için memeye ek mama başladık 1 haftalikken ama biberon cok yeni 1 haftadir kullanıyorum.Onun öncesinde mamayı hep şırınga ile verdim.Daha küçük oldukları için doktorumda 2 ay öncesinde biberon önermemişti.Evet çok zor oluyordu şırınga ile milim milim icirmek ama şırıngadan az geldigine sinirlendikleri için memede çok rahat ediyorlardı.Simsi biberon olarak avent in natural olanını kullanıyorum şimdiye kadar her hangi bir sorun yaşamadım aksine biberonu ilk etapta istemeyerek alıyorlar.Sut arttırma konusunda ise bence kafaniza takmayın en başta az olması çok normal benimde 10 ml ancak cikiyordu ama zaman geçtikçe bebekler emdikçe vücud da bebeklerin tuketimine göre süt uretimini ayarliyor bir şekilde.Bu sürecin 2 ayı bulması çok normal nihayetinde tek bebek değil iki bebege yetmeye çalışıyorsunuz.
Pinko Mysunshines17 tesekkur ederim 💙 her ogun emmedikleri icin sutum cok fazla artmadi ama ilk doneme gore daha iyi. saglikla buyusunler bebeklerimiz insallah