ikizannesii01 tesekkurler sizin de gozunuz aydin🥰 saglikla buyusunler. Hamilelik cok zor gelmisti bana ikiz oldugu icin, saglikli bir sekilde dunyaya getirmek ikizleri en buyuk nimet aslinda🙏 Benimkiler de ilk gunlerde nasil emiyorlardi ama sut hic yoktu. Uzuluyorum ister istemez biberona alismalarina. Biz ikiz anneleri apayri bir sinav veriyoruz, hepimize kolay gelsin☺️🙏