fm_92 Bence lazımlık alıp saatlerini tahmin ettiğinizde oturun. Facebookta tuvalet iletişimi (0-18 ay) adında grup var, Örnek aldıkları sistem Bezsiz Bebek kitabı piyasada artık yayınlanmayınca Tuvalet İletişimi adında kitapları da var, temel motto ise “ Bebeklere neden 2-3 sene beze yapmalarına zorlayıp,sonra da eğitmeye çalışıyoruz ki?”
Her bebek aslında sinyal veriyor. Tuvalet iletişimi denilen kısa adıyla Tİ, bebekten ziyade ebeveynleri eğitmeyi hedefliyor. Bizler de hep 10-13 aylıkken çiş kaka söylememiş miyiz?
oturmaya başlayınca annem lazımlığa oturturmuş öğün sonrası, bi zaman sonra kaka geldiğinde oraya gidermişiz.
Ben 2-2.5 yası beklemeyi düşünmüyorum