fm_92 benim bebeğim de 15 aylık, sabah bezi kuru olduğu için bı kaç kere farkettim uyandıktan sonra yapıyor çişini. Bende hemen tuvalet aldım. Oturttum ama ağlıyor durmak istemiyor. Bende ara verdim korkutmak istemedim. Sizde bı alıp deneyin isterseniz. Sonuçta lazım olacak ilerde.