Rojee ayyy lütfen araştırıp okusunlar 😂ben bu bilmişliklere çok gülüyorum yaa mümkün değil Diyip kestirip atmak en kolayı zaten. Halanız bebegiyle resmen iletişim kurmuş bebekler zaten doğası gereği buna hazır olarak doğuyorlar 🌸çok bilinçliymiş gerçekten, şimdi okuyup araştırdıkça ne kadar mantıklı geliyor sonuç itibariyle bezin geçmişi kaç sene acaba ondan önce ki dönemlerde ne yapıyordu bu insanlar bende 7 aylık bebegimi çiş ve kaka sinyallerine göre lazımlığa oturtuyorum bu zaten eğitim değil iletişimdir ikisini karıştırıp bilmişlik yapmasın kimse