Zuleyham Deletedmom334 neden ? Çok doğru konusmus dinimizde süt kardeşlere nikah düşmüyor evlenemezler 👍🏻
Tgb1gl Deletedmom334 çok teşekkür ederim. Bir günde bir tane torbayı doldurabilirim yani. Peki çıkarttığımızda da buzdolabında tutup bir günde tüketmek gerekiyor dimi
Deletedmom334 Tgb1gl buzdolabında 3 gün, buzlukta 3 ay duruyor, buzdolabından çıktığında 1 saat içinde tüketmek gerekiyor, ısıtmak için de benmari usulü yapmanız lazım
210796 Tgb1gl ben poşete bile koymadım😄biberona birde küçük kola kabına koydum.aniden aklıma geldiği için poşet falan almamışdıö.sağıb atmayada kıyamadım.ama aynı gün içinde olanları bile ayrı toplamak gerek diye biliyorum
Tgb1gl 210796 onlarda da duruyor mu. Bende denemek için sağdım ama çok az çıktı o yüzden sorayım dedim
Esraabozdemir09 Eliffmomm içinde enzim protein vb şeyler olduğu için yoğurt olmaz hep süt kalmaya devam eder kıvam tutmaz. Anne sütü ve inek keçi sütü birbirinden çok farklıdır . Anne sütü içilmek içindir bol bol bebeğine içirmen daha faydalıdır .
Bebek111 Tgb1gl Bana hastanede ayrı saatlerde sağdığın sütleri birleştirip dolaba atmayın demişlerdi yalnızca iki memeden aynı saatte sağdığın sütü bir atabilirsin. Örnek saat 1 de sağdın sonra tekrar saat 3 te sağdı o sütleri birleştiremezsin çünkü saat 1 de sağdığın süt önce bozulur 3 te sağdığın sütüde bozar ayrı ayrı atın
Asli123 Deletedmom334 bebegınızın kıyafetlerini vermek istemenizde bir problem yok çok normal her insanın yaptığı birşey benm garibime giden nokta yazdığınız” ona ayrı bir şaşırdım “cümleniz şaşacak ne var bende şaştım su an 🤷♀️
Deletedmom334 Asli123 yahu bu kurumlar bas bas bagirmiyor muydu eskiden nolur bağış yapın diye? Artk kendileri sıfır giydirecek güce ulaşmış ona şaşırdım yahu çocukların sıfır giymesine değil ! Devletimiz baya iyi duruna gelmiş farkında degilmisiz ona şaşırdım! Aptala anlatır gibi anlattim bunu da anlayın artik yeter postu amacindan dışarı çıkarmayın ve susun !!!!
Asli123 Yoyoyo191218 yooo ben okuduğumu gayet iyi anlıyorm kötü niyetli falan da değilim burada da kimse ile münakaşaya girmedim hiiiçç hemde kimseye de kötü bir yorumumum olmadı bayan yazdığından farklı anlam çıkarmamızı bekliyor mantık duzdur bende yazmış ki kıyafetlerini vermek istedim kurumda kullanılmış kıyafet almıyoruz demiş ve bayan buna ayrı bir şekilde şaşırmış ben nereyı yanlış anlamışım eğer yanlış anladıysam doğruyu anlatın duzeltiyim kendimi bayandan da özür dileyim 😊
Yoyoyo191218 Asli123 Ben de ilk defa duydum 2. El kıyafet almadıklarını ve ben de şaşırdm. Bunda kötü bi niyet yok ki. Biz de küçükken kuzenlerin verdigiyle bazen komsuların küçülmüşleriyle büyüdük. Durumumuzda orta halliydi kıyafet alamayacak durumda degildi ailem. Ama siz direk sizin eskilerinize mi layk gördnz onlar en iyisine layık tarzında konusunca aklımın ucundan gecmedi öyle düşnmek eminm arkadas da öyle düşnmemiştr yazaym dedm ben de
Woody Deletedmom334 köpük kutular var. Onun içine buz kalıplark koyabilirsiniz. En garanti yolu ise dondurmacıların kullandıgı 1 2 gün bile etkili sogutucular var. Yine köpük kutu alıp içine onlardan koyabilirsiniz. Kargo yerine otobüs ile gönderirseniz sağ salim ulaşır diye düşünüyorum