Yoyoyo191218 Asli123 Ben de ilk defa duydum 2. El kıyafet almadıklarını ve ben de şaşırdm. Bunda kötü bi niyet yok ki. Biz de küçükken kuzenlerin verdigiyle bazen komsuların küçülmüşleriyle büyüdük. Durumumuzda orta halliydi kıyafet alamayacak durumda degildi ailem. Ama siz direk sizin eskilerinize mi layk gördnz onlar en iyisine layık tarzında konusunca aklımın ucundan gecmedi öyle düşnmek eminm arkadas da öyle düşnmemiştr yazaym dedm ben de
bidunyamutluluk Esraabozdemir09 neden olmasın. Arkadaşım yaptı çok da güzel tuttu oğlu da seve seve yedi
Tugce20 Deletedmom334 bence çok iyi fikir yıkamak verecek yer bulamayıp atmaktansa. Çok kıymetli ve efsanevi bir şey anne sütü. İlkel falan diyen olmuş da cilde çok iyi geliyor. Bir memeyi emzirirken diğerinden sızanı göğüs Kalkanına topluyorum hem kendi cildime hem kızımın cildine sürüyorum. Kızımın Poposunda ve yanaklarında çıkan bebek sivilceleri bile geçti 🙈gebelikte koltuk altım çok kararmıştı bir kaç kez sürdüm ona bile iyi geldi 😃
Tugce20 Deletedmom334 sürdüm bir ara düzenli sonra bıraktım, daha doğrusu aman kalsın koltuk altım da kızımın yüzüne sürerim diye kıyamadım. Aslında baya işe yarıyor sürekli sürerseniz 🙈
Arasannesi Deletedmom334 yıkayın bır zararı olmaz faydası olur.çöpe atacagınıza en azından.zaten bebeklerın yüzüne arada bır sürün derler o kaş kısımlerı vs cildine faydası var doktorumuzda soylemıstı fıskırtıp surebılırsın dıye
Rojee Deletedmom334 e ne onu kabul ediyosun ne bunu yoğurt yap ddim yok ddin peynir yap dedim yok ddin burda kime gonderebilirsin ki gönderene kadar eriyecek benimde kızımın 4 poşeti var her öğün 30 CC veriyorum sonra beni emiyo kalanını sagip kaldırıyorum yani ne diyim nazar ediceksin sütünü buraya yaza yaza
Deletedmom334 Rojee kusura bakmayın bir senedir ilk defa regl oldum gerginim, bebeğime az az iciriyorum memeden soğumasın diye fazla veremiyorum, kardeşim geliyor onun çocuğuna vercem artk kuzenler süt kardeş olacak baska caremiz yok
Rojee Deletedmom334 önemli ddgil hepimiz anneyiz hepimiz gerginiz kardeşimize vermeniz daha mantıklı süt çocuğunuzu yakından tanıyor olmanız çok daha mantıklı 👍