Asli123 ben onları bizim eskilerimize layık olarak görmedim, bebekler çabuk büyüyorlar ve bi kıyafeti birkaç kez giyiyorlar yani yeni gibi kalıyor, biz de iyi niyetimizden bunları o kuruma vermek istiyoruz sizi bilmem, çöpe gideceğine ihtiyacı olan giysin diye, sonra da dedim ki çok şükür devletimiz onlara yeni kıyafetler veriyor bize ihtiyaçları yok ona şaşırdım, lütfen postun amacı dışına çıkıp sözlerimi cımbızla seçmeyin kendi işinize bakın