Tgb1gl Bana hastanede ayrı saatlerde sağdığın sütleri birleştirip dolaba atmayın demişlerdi yalnızca iki memeden aynı saatte sağdığın sütü bir atabilirsin. Örnek saat 1 de sağdın sonra tekrar saat 3 te sağdı o sütleri birleştiremezsin çünkü saat 1 de sağdığın süt önce bozulur 3 te sağdığın sütüde bozar ayrı ayrı atın