Hanımlar kaç kere post açtım fazla anne sütü var ihtiyacı olan var mı diye, kimse çıkmadı, hastaneler zaten almıyor, çocuk esirgeme kurumuna kadar aradım almıyorlar (bebeğimin kıyafetlerini getireyim dedim sıfır kullanılmış kıyafet kabul edebiliyoruz dedi ona ayrı bir şaşırdım ) daha ek gıdaya da geçmedik yoğurt yapıp veremem, son kullanma tarihleri de yaklaştı, şehir dışına taşınıyorum yanımda götüremiyorum, en son biri bebeğini sütle yıka dedi, yıkayan var mı nasıl oluyor suyla mi karıştırılıyor?