Defnezeynep1 annemin alt komşusunun bebeği vefat etti 3 aylık bu Ramazan’ı şerifte😢 yüzükoyun dönmüş,kurtaramamış yavrum kendini.üstelik anne baba da uyanık sahuru bekliyorlarmış,uyanmasın diye girmemiş annesi yanına.Allahım kimseye yaşatmasın ömür boyu vicdan azabı.bi de otopsi yapılmış ona ayrı yandılar zaten😣