Adelim bende hep sırt ustu yatırıp kafasını bı saga bı sola yapıyorum hem kusunca bogulmasın hemde kafa seklı guzel olsun dıye ama dedıgınız gıbı benım kızımda ısrarla hep sagına yatmak ıstıyor bende bazen yan yatırıp sırtından desteklıyorum yastıkla donemesın dıye