Bende bugün şiddetli Boğaz ağrısıyla uyandım ve gün içerisinde ateşim 38 oldu parol içtim geçti ama boğazım ağrıyor. Ben bunu senede 2-3 kere yaşarım. Eklem ağrısı yok. Gitsem mi acaba acile ? Bebeğim var bilemedim. 🤷♀️Corona olma ihtimali var mıdır sizce ? Tat ve kokuda sıkıntı yok yani normal herşeyim. Çok terledim soğudum 2-3 gün ondan olabilir mi acaba ?