SemBa Deletedmom423 hmm ama birsekilde yaptırsın ya sana da gecerse allah kimsenin basına vermesin piskolojık olarak çökmüş durumdayım
Deletedmom423 SemBa test kaç günde çıkıyor canim benimde bebegim var test pozitif çıkarsa hastaneye mi alıyorlar
SemBa Deletedmom423 26saatte falan cıkıo lar evet 5gün hastane 5gün yurt 4gün ev ama anlam veremediğim ilçe ilçe değişiyor benım diğer akrabam ilaçları verildi 14gün evde durdu allah korusun sende varsa bebeğine bakıcak kmse yoksa onu da senle götürüyorlar
SemBa Guneeess evet allahıma şükür onda cıkmadı allah kimseye yaşatmasın ama kuzenım kimsenin bundan kaçarı yok herkez yaşıcak diyor ama bir sene sonra herkez grip mıs gibi konusucak diyor
Deletedmom423 SemBa benimde sırt agrım var Allahim ya kesin ikimizde pozitif cikariz bebegim nolur o zman kimsemiz yok burda
SemBa Deletedmom423 cok sıkıntı yapma mecbur onu da yanına alırsın yada ikinizde pozitif Çıkarsanız ev karantina sı verilir belki hemen kötü düşünme inşallah cıkmaz ama yaptırın bebeğe gecmeden önlem alınsn şüpheniz var anladığım kadarıyla maske takın bebekle ilgilenirken
Gagamzege SemBa merhaba sizin kaç gün oldu bizim tam 20 gün önce pozitif çıktık koku ve tad kaybı var biraz geldi ama eskisi gibi değil çok üzücü bir durum .siz koku ve tad alıyor musunuz
SemBa Gagamzege 7gün oldu hic bir sekilde tat ve koku almıyorum tekrardan test yaptırdınız mı 14gğn sonra
Gagamzege SemBa evet ben pozitif çıktım eşim negatif ama erken test verdik 21 gün bitmesi gerekiyormuş biz 12. Gün gittik.siz evde mi tedavi oluyorsunuz .
Gagamzege Deletedmom423 doktor hafif atlatanlarda 29 güne kadar pozitif çıkabiliyor dedi. Ben ciddi bir semptom göstermedim ama bu yad ve koku bende takıntı haline geldi sürekli bir şeyler kokluyorum
SemBa Gagamzege hmm allahım dan tek duam 15′gğn gitmeyi planlıyorum negatif cıkarım da bebeğime kavusurum
Gagamzege SemBa üzülme CANIM geçecek elbet.benim bebeğimdede sekiz yaşındaki kızımdada belirti oldu az bir şey ama iyiyiz şimdi biz güçlü olacağızki bebeklerimizi d güçlü yetiştirelim . Lütfen dirayetli ol.
Gagamzege SemBa başkasında tas ve koku kaybı duydunuz mu geri alıyorlar mı yada nasıl bir süreç . Kafamda milyon soru?
SemBa Gagamzege evet burs yatan cogu hastada tat koku kaybı var peki sen 12fğn sonra pozitif cıktn almadılar mı geri seni