Deletedmom423 SemBa negatif cıktı canim çok şükür esiminde ağrıları falan geçti sayılır. Siz nasıl oldunuz
SemBa Deletedmom423 ay cok sevindim bizde iyiyiz artk 4duvar arasında olmak psikolojimi bozuyor kızımı özledim…
sumertt44 SemBa mutasyona uğramak şimdi herkes şidetli eklem açısından siz ediyo en başta bişey anlamadınız mi nasıl oldu boğaz ağrısı falan oldu mu yoksa direk eklem ağrısı mi mide bulantısı mi
SemBa sumertt44 sadece eklem ağrım vardı benm pozitif oldugumu öğrendikten sonra 5güm için de yat koku duyumu kaybettim
SemBa sumertt44 tedavim 5gün hastanede tedavi gördüm suan yurttaym 5 günde burdayım sonra eve inşallah ilk 5gün ilaç veriyorlar sabah akşam hap
aksp Deletedmom423 bende de aynı belirtiler vardı canim gititm test verdim negatif çıktım Bu ara salgın korkutnayin kendinizi ben barsak enfeksiyonu olmuşum iki üç güne geçti bekleyin geçer inşallah
Deletedmom423 aksp çok şükür geçti canim üşütmüş galiba biraz ondan olmuş vallaha herkes paranoyak oldu bide sürekli işi gereği disarda o yüzden dahada tedirgin oluyoruz Allahim korusun herkesi
nursocum Deletedmom423 duyduğum kadarıyla artık kimseye test yapmıyorlar ve herkesin hasta olmasını bekliyorlar o yüzden gevşedi tüm yasaklar böylelikle insanlar bağışıklık kazanabilsin diye grip gibi olması bekleniyor tahminimce
Deletedmom423 nursocum yaptılar test canim negatif cıktı eşimin işinden dolayı zorlada olsa yaptırdık.. ama sizin dediğinize katılıyorum herkes bağışıklık kazansın isteniyor galiba