TalentedMom Kartopu06 biz mustela kullanıyoruz 5 aylık oğlum hiç soru yaşamadık istersen kantoron yağı sür o da iyi gelir
Kartopu06 TalentedMom kantoron yagi surdum daha kotu etti gibi sanki yani daha cok kizariklik oldu gibi yigenimde kantoron yagi kullanmami tavsiye etmisti bir kez kullandim daha kirmizilastirdi sanki
Umut_12345 Kartopu06 Muhtemelen ek gıda biseyler yiyordur belki yediği bisey mi pişik yaptı diye düşündüm ama siz yinede bezi değiştirin
Esraaaaaa Kartopu06 hamazinco diye bir krem var yeğenim pişik oluyordu böyle yanik gibiydi en son çareyi onda bulduk çok çok geçmiş olsun
Kartopu06 Celins bende dalin bebel vazakini + sodokrem karistirip kullaniyorum sadece yaglandiriyo baska bi ise yaradigi yok sanki tesekkurederim
Rsenaselim Kartopu06 travazol krem al kesinlikle ben de ne yaptıysam geçirememiştim bir tek travazol geçirdi 1 günde bile toplandığını göreceksin