_alya_ aynen cok tesekkurederim bugun hatta komsum birde pudra kullan iyilesme oyle gotur demisti yok yok olacak gibi degildi icim elvermedi goturdum simdi doktorumuz birde kan damlasi konusunda bir kan sayimi yaptirin dedi ama su virus doneminde bilmiyorum ki kan degerleri iyiyse kan damlasi kullanmaniza gerek kalmaz dedi bingildagi henuz kapanmadigi icin d vitaminine devam dedi bu kan damlasi ve tahlili konusunda da ne yapacagimi bilmiyorum istersen iki yasina kadar kullan oyle baktir degerlerine dedi istersen kes degerlerine baktir kullanma dedi offf napacagimi bilmiyorum 🤷♀️