AlpMom _annesininkuuzusu travazol mantar ve egzema ilaci yalniz, pisik kremi degil. Ve max 10 gun sabah aksam tedavi amacli kullanilir devamli kullanilmiyor.
Mlkemrecre Kartopu06 benim arkadaşımın premute bebeği de çok kötü pişik olmuştu..çok şey denedi.. doktoru hametani söylemişti ondan sonra düzeldi.. bende bunu bildiğim için direk onu kullandım gerçekten çok etkili..fiyatı oyle ucukta degil. Her bütçeye Uygun…
Nuralicihangir Kartopu06 maskenızı takıp dıkkat edıp bıseklde goturun bu sekıldede acı cekıyor sonucta sıcak havalarda cok zor bı durum bı bebek ıcın
Kartopu06 Nuralicihangir insallah bi saglik ocagimla irtibatlasayim da olmazsa dediginiz gibi yapmam sart
ArtununAnnesii Kartopu06 bulunduğunuz yere yakın kaplıca falan varsa kaynak suyu getirtip onunla yıkayın altını bezide hemen kapamayın açık bırakınki kurusun çok iyi geliyor
NuriSedefElis Kartopu06 benimde 20 günlük bebeğim var aynı sorunu bende yaşıyordum doktorumuz mustela pişik kremi verdi ondan sonra geçti sizde deneyin bi
Celins Kartopu06 arko krem+zdrave( macır kremi) bu ikisini karıştırıp kullandım iki günde geçti tavsiye ederim.
Kartopu06 Celins bende dalin bebel vazakini + sodokrem karistirip kullaniyorum sadece yaglandiriyo baska bi ise yaradigi yok sanki tesekkurederim
Defnosfatos Kartopu06 herbalifeın aleo veralı jeli var doğal ben hep ondan kullanıyorum isilik oldu onu kullandım pişik oldu onu kullandım duş jeli yerine bile onu kullanıyorum çok iyi geliyor isterseniz bi deneyin