HappyKids tatilden dün dönerek tatili ailemin yazlığında devam ediyoruz. Bodruma 4 günlüğüne gittik bebeğim 10 aylık,kavanoz mama aldım yolda ve otelde zaman zaman onu kullandım, kaldığımız otelde hergün sabah akşam ateş ölçüyorlardı, yemekler cam arkasından sen söylüyordun onlar tabak yapıyordu toplu alanlarda maske taktırıyorlardı ama havuz deniz gibi yerlerde sen dikkat etmen gerekiyordu, deniz boştu zaten otele özel plaj olduğu için rahat ettik ama havuz sıkıntılı çok kalabalık ve iç içeydi. Mayosu,simidi,güneş gözlüğü, şapkası, havlusu vs zaten klasik ama benim keşke alsaydım deyip pişman olduğum şey uzun kollu mayo çünkü 16:00da da soksak güneş yakıyordu oyüzden tavsiyem uzun kollu mayo da bulundurmanız birde kendiniz için deniz ayakkabısı ikinci gün gidip aldık. Biz çok şükür dikkat ettik ve bir sıkıntı yaşamadık, gitmeyi tercih eden herkese iyi tatiller diliyorum🏖