HappyKids İstanbul Heybeliadaya bir kaçamak yapalım dedik. Bize 2 saat falan uzak sayılır. Hafta içi olacağı için boş zaten. Pansiyon otel tercih ettik.
Kavanoz mama evden yolculuk için alacağım yanıma yaparak, oradada meyvelerle kavanoz maması hazırlarım.
Acıkırsa da sandviç, çorba, kahvaktıda oeynir salatalık haşlanmış yumurta gibi tüketebileceği alanlar mevcut zaten emziriyorumda.
Mayo olarak normal mayo aldık, mayo bez alacağım yanımıza. Alt açma örtüsü de aldık. Gölgelikli simit de aldım. Güneş kremi sebamed tercih ettik. Şampuanını havlusunu yedek 6-7 takım kıyafet bir o kadar zıbın şort askılı vs koydum. Rahat geçeceğini düşünüyorum. Suyu çok seven miniğim var. Dışardada genelde uyuyor zaten 😌 9 ay 10 günlük. Evde cok sıkıldık, zaten cok da kalabalıl gezebilecek alan yok. Gideceğimiz yer geniş güzel tek bir yere bağlı değil istediğimiz gibi gezebileceğimiz harika alanlar var. 😌