GmzSnn Jellybean 😌 ewet senelerdir bu yolu çekiyoruz 😌 eğlenceli hale getirmek için her yerde duruyoruz bebeyle çok zor😩
GayeSNG HappyKids merhaba, bebeğim daha 2 haftalık. 1-2 haftaya küçük bir tatil gibi bir şey yapmak istiyoruz. Sizce gidilebilir mi?
Mom10 GayeSNG Neden olmasın ben kızım 10 günlükken başladım seyahatlere.Şuan 10 aylık ve gezmeyi çok seviyor.Yolda anne sütü ya da mama alacaktır.Kendi aracınızla gitmeyi tercih ederseniz şayet varsa tabi daha rahat olursunuz.Genelde yol boyu uyuyorlar o dönemlerde.Araç içi sıcaklığını da sabit bir ısıda tutarsanız rahatsız olmaz.
GmzSnn Dertibiri bebekli ilk gittiğimizde 6 aylıktı emiyodu ek besinle birlikte we kawanoz mamalardan baika seçeneğim yoktu 🙈 ikincide 1 yaş üzeriydi çok rahattım biz ne yersem yedi ama yemek dışında herşeyde burnumuzdan fitil fitil getirdi🙈 şu an 2 yaş 4 aylıkken çıkıcaz beni neler bekliyo bi fikrim yok🥺 her benzinlikte durmak çok yorucu 🥺 nerdeyse 50 benzinlikte mola weriyoruz😒
BesteArya GmzSnn Ozgeyi unuttun Neyse ki forumda yok artık da trip yemiceksin.. Bir ay kaldı hadi bakalım çabucak geçse de kavusssakkk🖤
GmzSnn BesteArya özgeyi göremicem kanki ondan işaret edemedim yalan olmasın🥺 Adana bağa çok uzak kaliiii hacı🥺
Mom10 HappyKids Biz şuan tatildeyiz.Amasra, Aakçakoca ve Kdz.Ereğli tercih ettik.Günlük kiralık evlerden kiralayıp güzelce temizliğini yaptırdık.Kalabalık olmayan alanlarda vakit geçirmeyi tercih ediyoruz.😌
ozlemyrt Mom10 biz de oraları düşünüyoruz… ankaradayız yakın olırmdye düşündük… denizi nasıl bebekler için havası? Bir de merede kiraladınız ev fiyatlar nasıl🤗
uToPyA_ Mom10 bizde amasraya gitmeyi planlıyoruz bu sene ama denizi nasıl acaba hangi plaj sakin rahat olur tecrübe ettiyseniz bilgi verebilir misiniz 🙊🙈
rabia22 GmzSnn bizde 6 aylığız ve tatil planı nasıl yapsak mızmızlanır mı yoksa yazlığa mı gitsek bilemiyorum size de iyi tatiller umarım bu sefer güzel geçer her anlamda tatiliniz 🤗🤗
Nagehan08 HappyKids havuzu olan bir villa kiralık, hem etraftan uzak hem çekirdek ailemle baş başa güzel bir tatil, bebeğime yemek yaparken daha rahat olucak, denizede yakın.
Benimoykum HappyKids şuan İzmir Çeşme ıldır da devremülk te kalıyoruz pandemi dönemi için en uygun yer ev zaten diye düşünüyorum deniz çok yakın havuza girmiyoruz yemekleri evde hazırlıyorum bazen de dışarda yiyoruz ama et tarzı hemen pişip önümüze gelecek şekilde ve bildiğimiz yerlerden geçen sene de gelmiştik evler gelmeden temizleniyor çok memnunum geleli bir hafta oldu bir hafta daha kalicaz kısmetse çok memnunum 🥰🥰
Nesli0504 HappyKids emziren anneler bebeğinizi plajda nasıl emziriyorsunuz ? Ya da emzirmeniz gerekirse neler yapıyorsunuz ????
Aslan06 Nesli0504 Kurabilirseniz decathlon mini çadır içinde emzirin çok rahat hem güneşten korur hem besin ihtiyacını giderirsiniz
Nihalc Nesli0504 aslında biz anneler kendimizi bu konuda sınırlandırmamalıyız.Geçenlerde emzirme odasında klostrofobim oldugundan fenalık gecırıyordum sonra dusundum dedım ki bizim beslenmemiz ne kadar normalse bebegımı beslememde okadar normal.Artık dısarıda ne zaman ısterse ozaman beslıyorum😌plajdada oyle yapacagım