Deletedmom414 ben normal doğum yaptım sağolsun doktorum hemen kordonu kesmeden bebeğimi üzerime koydu öptüm kokladım dokundum doktor dikişlermi dikti işlemi bittikten sonra bebeği alıp temzlediler temzlndktn snra tekrar öpmek için istedim ve öptüm çok şanslıymışım fakat ttt nin çok bilincindd değildim ama hakikaten apayrı bir bağ var aramızda kızımla lohusalık sendrmna hiç gşrmedim,bebeğim sadece bende susuyor sadece bna gülümsüyor ve tepki veriyor bnde buna bağlıyorum ama bidhkine çıplak göğsüme temas etmesini isterim