Deletedmom414 sezaryen olmama rağmen benim göğüsüme yatırdılar. Tabi çok güzeldi sonrasında da babasının kucağında gitti kontrole hiç indirmemişti kucağından. Yalnız sütün bununla hiç ilgisi yok gayet az sütüm var 😅 şimdiye kadar hep kıt kanaat yetti. Ara ara çok çok azaldı.üzülmeyin yani. Ya evet sağlıklı bağlanmanın ilk adımı diye çok önemsiyoruz bunu ama hangimiz doğumda annemizle ten tene temas ettik, kim biliyordu ki. Hiç bağlanma sorunu da yaşamadık. Önemli olan sonrasında onunla nasıl iletişim kurduğunuz, ilgilendiğiniz, bakımını sağladığınız 🌺