BenMathilda Mathi bu da isiliğin bir çeşidi. Sık sık ılık suyla yıka, cildi hep kuru olmalı, losyon falan sürme. Sitrus meyveleri, domates tarzı şeyler yedirme. İnşallah kısa zamanda geçer. Geçmiş olsun.
P.S Buarada isilik deyip geçmemek lazım Roseola Infantum ( 6.hastalık) olabilir ama o zaman ateş de olması lazım. Benim oğlum da önce isilik gibi oldu ateşi yükseldi 39 larda iki gün acillerde kaldık bu 6. hastalık enfeksiyonu olduğunu söyledi doktor. Ateşi 3 gün sürdü sonra bu kızarık döküntüler tekrar ortaya çıktı. Çok şükür şimdi iyi