BenMathilda Gunes_kiz Hadi ya Demek sizinkinin de cildi hassas. Belki de ter bezleriyle alakali.. Bilemiyorum terledikce çoğalıyor gibi çünkü
Gunes_kiz BenMathilda hemde nasıl canım az Bir yere vursun hafif bile olsa hemen kızarır. Çocuğu atletle gezdiriyorum o halde bile isiledi. Ama ne zaman güneşe çıkıp gezdirsem isilik oluyor ben artık ona yoruyorum. Çünkü alerji yapabilecek hiç birşey yemedi. Biraz büyüyene kadar yazı böyle atlatcaz napalim
Mrs_Mert BenMathilda olabilir mesela bizim ilk yediği zamanlar attığım fotoğraftan daha kötü bi hal aldı. Özellikle dirsek kıvrımları kıpkırmızı ve pütür pütürdü nasıl anlatsam bilemiyorum ama dokununca mat geliyodu ele kabuk gibi aralıksız düşünün kremden sonra bi nebze azaldı. Yani dediğiniz gibi artma ve azalma oldu bizde
BenMathilda Mrs_Mert Anladim. Sorun su ki alerjiye sebebiyet verecek hicbir sey yemedi hatirladigima göre, cunku biz tadimlari coktan gectik.. He kollarina sürdüğüm lanet gunes kremi yaptiysa bu durumu.. umarım gecer bir an once ne diyeyim.. artarsa cildiye..
Eliffmomm BenMathilda BenMathilda bebeğiniz kaç aylık güneş kremleri ilk aylarda pek önerilmiyor ya belki oyuzdennde olmuş olabilir
Mrs_Mert BenMathilda evet olabilir belki güneş kremi etkiledi sıcaklarda ter de tahriş etmiş olabilir hassas bi cildi var diyorsunuz umarım en kısa sürede geçer. Gördükçe insan bi taraftan içi eriyo bi taraftan sinirleniyor neden geçmiyo diye
Eliffmomm BenMathilda canım isilik gibi değil bişey ısirmis da olabilir ama alerji gibi sanki daha cok
Mrs_Mert BenMathilda bi de aklıma geldi sağlık ocağındaki hemşire alerji ağız kenarında başlar demişti bize ama yine de bilmiyorum ona güvenmiyorum artık doktor da yumurta alerji yapmış dedi bize
tubasd BenMathilda sicak suda tuzu cozdurup soguk suyla ılıtıp kollarina surun biraz kurumasini bekleyin mumkunse guneste sonrasinda yıkayıp kurulayın deniz suyu misali kurutur biiznillah geçmiş olsun
Deletedmom322 Mrs_Mert ben de yarından itibaren yumurtayı kesicem bakalım. Gerçi akşamları hava serinleyince hafifliyor biraz sanki. Bilemedim ya aklım sürekli onda🙄
Mrs_Mert Deletedmom322 biz izmirdeyiz birkaç gündür burası serin gibi ama yine de sıcak bakalım ben de yumurtanın sarısını bile vermiyorum korktum iyice biraz geçsin bi de şu tahliller çıksın bakalım
Deletedmom322 Mrs_Mert biz de alanyadayız🤦🏻♀️ yanıyo buralar ya. Hadi hayırlısı bakalım, güzel haberlerle 🍀
sutkokusu BenMathilda benim kızımında bu şekilde kolları ama daha az yoğun değil sırtında ve göbeğindede isilik bence ama bilmiyorum tabi krem vs sürmüyorum çok sık duş aldırıyorum günde 3 kez. terlediğini hissettiğimde ellerini dirseklere kadar bide yüzünü yıkıyorum anlamadım nasıl böyle oluyor ya
Annesirintugceuzun BenMathilda Kullandığın kremin yapma olasılığı yüksek bence . Alerji gibi duruyor. 🤦🏻♀️
bself33 BenMathilda yumurtadan olabilir canım yüksek ihtimal de yumurta yumurtayı bı kes bakalım değişecek mi hergün mutlaka yıka