Mrs_Mert çok geçmiş olsun. Bizimki arefe gününe kaldı. Direk alerji doktoruna randevu alamadık, önce çocuk doktoruna gittik. O yönlendirince randevu veriyodu sistem. Alerji de ful doluymuş, Arefe gününe anca alabildik. Bebeğimin vücudu geçti ama şu an. 1 2 tane bazen görünüyo başka yok. Yine de yaptıracağım tabi testi. Çok teşekkür ederim dönüş yaptığınız için. Bebeklerde 1 yaş ve sonrasında geçiyormuş inşallah alerjiler. İnşallah sizin bebeğiniz de tez zamanda düzelir 🙏🏻🍀