BenMathilda canim benim kizimin Göbegindede vardi , banada basta isilik dediler , ama degildi ,sadece sag yanaginda ve göbegindeydi benim kiziminda , alerji oldunu tespit etim , yumsatici kullanmayi biraktim ondan sonra gecti düzeldi cildi. Yumsatici felan kullaniyorsan bir dene veya giyindi kiyafetlerin birisinede alerjik ola bilir