BenMathilda Kıyamam yavruma, geçmiş olsun. Yumurta bu sıcaklarda ağır geliyor olabilir mi? Küçükken kuzenimde de yazın bu tarz lekeler olurdu, yumurtaya ara verirlerdi geçerdi. O geldi bak aklıma.
Bi de 2-3 hafta önce Sebamed sürdüm demişsin ya, etkisi şimdiye kalır mıydı acaba? Benim oğlumda da bunların hafif ve seyrek hali var şu ara. Sıcaktandır diye düşündüm hep. Çünkü kaşıntı yok, belli ki acısı da yok. Ek gıda tadım yapıyorduk, aşı oldu diye birkaç gündür emmek dışında bi şey yemiyor da. Geçtiğimiz hafta sonu güneş kremi sürmüştüm ben de, acaba ondan mı etkilendi. Ama ilk kez değildi sürüşüm. 🙄