Ece_cavus2019 Allah mekanını cennet eylesin hiç görmemiştim postları yavrularına uzun ömür versin Rabbım
Rabia_38_01 Ilkgozbebegim06 evet bende hatirladim.o.kisiyi cok üzüldüm simdi ya mekanı cennet olsun o sabisine kim bakacakmis ya 😢
Ilkgozbebegim06 Rabia_38_01 hastanede yatarken eltisi bakıyordu emziriyordu şuan noldu bilmuyoruz inşallah gözünü arkada koymazlar en güzel şekilde büyütürler o yavruyu bide şey demişti ikizlere doğumdan sonra ölsem eşim zorlanır bunları doğuramadan ölürsem daha kolay bakar evdeki bebeğime demişti istediği gibi oldu😔
gozdeteacher Deletedmom896 Of off içim sızladı içim.. O evlada mı üzüleyim, vakitsiz ölümüne mi.. Mekanı cennet olsun inşallah.. Yavrusu uzun, güzel ömürlü olsun.. 🙏🏻
Asel20 Aksamdan beri nefes alamiyorum kalbim ağrıyo ya o küçücük yavrucak geliyo aklima allahimm sen sabır ver 😥😥🤲
Minik_Hanim Asel20 uyumadan bakayım dedim bakmaz olaydım yüreğime okuz oturdu 😔😔 daha yeni doktora gitti burdan takip ediyodum, ufacık bebek, taze anne, ah aklim kalbim almıyor.. allahım sabırlar versin, ömrü evladının olsun 😔😔😔
Zemzemss Ilkgozbebegim06 gerçekten çok zor arkasında evladını bıraktı iki evladından oldu hayatı gitti yaşamı bitti. Kim bilir daha ne hayalleri vardı çocuğu ile çocukları ile eşi ile ama hiç birini yapamadan genç yaşta sevdiklerini geride bırakıp gitti. Allah kalanlara sabır versin. Mekanı cennet olsun inşallah
Meleyke97 Zemzemss Amin((bi an kendimi koydum onjn yerine yavrum napar annem sevdikleeim napar cok cok kotu oldum agladim((((
Annesii derinkus ne güzel kalbiniz var, Mekanı cennet olsun inşallah en çok içimi yakan da çocuğunu gördükten yaklaşık 2 saat sonra vefat etmesi. Son görüşü son kokusunu içine çekişi içim yandı içim ..
Aysen58 derinkus yazıyı okudum okuyali ağlıyorum yeni sildim goz yaslarimi… Ne hayallerle getirmişti bebeğini dunyaya… Onu böyle bırakıp gideceği aklına gelirmiydi ne kadar zor olmuştur düşündükçe ağlıyorum bebek ise şuan herşeyden habersiz…
Minikuzu Allah’ım ne zor bir acı Ya rabbim okurken kalbim sıkıştı. Ne hayalleri vardı kim bilir😪 Allahım tüm sevenlerine sabır versin😔😔😔
Livisim Bende cok ama cok üzüldúm nefes alamadim oldugunu okuyunca😥 ne kadar zor bir imtihandan gecti Hele bebegi hic aklimdan cikmiyor rabbim merhametli vicdanli insanlarla karsilastirsin insallah hic tanimadigim biri icin ilkez agladim canimi yakti hemde cok allah rahmet eylesin mekani cennet olsun😪😪😪.
Mlkemrecre derinkus ben bugün ben değilim gerçekten sizin açtığınız postu okurken bile gözlerim doldu..insan tanımadığı hiç görmediği konuşmadığı için bu kadar üzülürmu deseler … üzülmekten çok içimi yaktı derim..o kadar kötü oldum ki anlatamam..Rabbim yavrusuna ailesene sabır versin..Rabbim mekanın cennet eylesin 🤲 kabri nur olsun peygamber efendimize s.va.komsu eylesin…🤲🤲🤲🤲🤲🤲😭😭😭😭😞😞😞
Ffatma02 Yaa çok üzüldüm ağladım resmen.. benden bişey kopmuş gibi oldum içim acıdı.. Rabbim peygamberimşze komşu eylesin ailesine sabır versin.. bebeğinede çok üzüldüm çok iyi bakılır inşallah.. hep iyi insanlarla karşılaşsn yavrum benim 🤕
Misskokulum gozdeteacher aminnn içim kan ağlıyor bogazim düğümleniyor napıyordur şimdi o yavrucak ah ah 😩🥺