Zelisblt Allah mekanını cennet eylesin inşallah. Gerçekten ne kadr az şükrediyormuşum onu fark ettim halbuki şuan bu mesajı yazabilmeme bile şükretmem gerekirken. Onun yerinde bizde olabilirdik kötü şeyler sanki hep başkalarının başına gelir biz ölmiyeceğz gibi nede boş şeylere kanıp gidiyor. Allah bizi affetsin arkadaşında mekanını cennet eylesin geride kalanlara sabır versin inşallah
Aselim046 İnanamıyorum cidden 2 postuna da denk gelmiştim. Çok kısa zamanda oldu her şey hiç tanımıyorum ama ilk hamile oldugunu ögrendiginde 3 ay 18 günlük oğlum var demişti korunuyorduk demişti sonra bilinmeyen başlık. Bugün ögrendim açıkçası sıklıkla da aklıma geliyordu dua ediyordum. Ah yavrum daha 4 aylıksın yeni ögrendiğin anne kokusuna veda mı ettin😪 keşke biri çıkıp şu sehte olaylar anlatıp insanların duygusuyla oynayan postlardan biri dese bu sefer çok sevincem duygularımla oynadıkları için…
Papatyam-46 Allah rahmet eylesin mekanı cennet olsun inşallah…. yavrum benim çok gençmiş geride bir kuzu bırakmış rabbim ona uzun ömürler versin kimbilir ne hayalleri vardı gelecek ile ilgili ahhh ölümmm keşke sıralı olsaydı. Rabbim hiç bir anneyi babayı yavrusundan ayırmasın… duyduğumdan beri kalbim sıkışıyor ahh hayat ahhh 😔😕
Misskokulum gozdeteacher aminnn içim kan ağlıyor bogazim düğümleniyor napıyordur şimdi o yavrucak ah ah 😩🥺
Kersar Mekanı cennet olsun inşallah ben de çok üzgünüm 😞 kızlar bu olaydan çok etkilendiğim için bir Şey sormakta istiyorum ben vurduğumu hatırlamıyorum ama şuan bile vücudumda en az 5 büyük morluj var. Bacaklarım da çok sık ağrır. Nasıl bir tahlil yaptırmak gerekir? Malum korona var sağlık ocağından bakarlar mı?
zeynepalp Kersar aynen benim de bazen bacaklarımda morluk oluyor hatta eşim soruyor naptın buraya diye, hiç hatırlamıyorum diyorum
tosuncukannesi Meleyke97 ayy bu postu okumuştum çok üzülmüştüm kahroldum şuan 😭 mekanı cennet olsun inşallah Allah geride kalanlarına sabır versin
Minik_Hanim Asel20 uyumadan bakayım dedim bakmaz olaydım yüreğime okuz oturdu 😔😔 daha yeni doktora gitti burdan takip ediyodum, ufacık bebek, taze anne, ah aklim kalbim almıyor.. allahım sabırlar versin, ömrü evladının olsun 😔😔😔
Asel20 Minik_Hanim sorma canim ablasının durumu iyi olcak insallah die postunu beklerken böyle biseyi görünce yıkıldım yemin ederim aklimdan hic çikmiyo kızıma sarılıp sarılıp aglmak istiyorum gece uykusz kaldigim icin bile şükretmek istiyorum gencecikti küçücük çocuğuyla hayallari vardi nasil bir acidir biz böyleysek ailesi nasil dayaniyodur rabbim cennetinde kavustursun inşallah onları 🤲🤲😓😥😥
Ilkgozbebegim06 Rabia_38_01 hastanede yatarken eltisi bakıyordu emziriyordu şuan noldu bilmuyoruz inşallah gözünü arkada koymazlar en güzel şekilde büyütürler o yavruyu bide şey demişti ikizlere doğumdan sonra ölsem eşim zorlanır bunları doğuramadan ölürsem daha kolay bakar evdeki bebeğime demişti istediği gibi oldu😔
Rabia_38_01 Ilkgozbebegim06 off hadi yaa ne acı bisey ölüm işte nerde ne zaman yakalıyor belli olmuyor 😢
Azerikizi Dün geceyi bemde uyuyamadimm😞 demiş ya bebeğinizi bide benim icin öpün koklayin tum geceni dua edib bebeğimi koklafim opdum yaniçdan ayirip beşihine koyamadim😔 cok cok aci bi durum beni pskoloji sarsmasinin bi yanida bende 24 yaşindayim ve benimde bebehim 3 aylik…
Minik_Hanim Asel20 aminn aminnn🙏 vallahi gece okuduktan sonra kızımı yanıma aldım birlikte uyuduk sarildim ağladım elimde değil, hiç tanımıyorum ama çok üzüldüm cokkkk😓