derinkus Ankarada olduğunu okumuştum, iletişim kurabileceğimiz bir bilgi var mı, bebeğine süt anne olmak isterim kabul ederlerse.
Meleyke97 derinkus ne guzel kalbin var Allah senden razi olsun gozlerim doldu,😭 malesef hesabina artik girilmiyo((
Meleyke97 Zemzemss malesefki kanserdi daha 24 ysaindaydi bi cocugu vardi ikizlerinede hamileydi ve kanser oldugunu oyrendi ilac kullanirkende ikizleeden birinin kalbi durmustu zaten. Oda cok gecmedi vefat etti ((
Ilkgozbebegim06 Zemzemss ilk açtığı postu çok iyi hatırlıyorum korunurken hamile kaldim 3 aylık bebeğim var ben napicam hemde iki kese gorukuyo demişti aldır bebeğin birini diyen bile olmuştu kan değerleri düşük çıkmış güzel arkadaşımız orda kanser olduğunu ogrenuyo sadece bi kaç morarma ve burnu kanarmisti ve işte sonra tedavi görmeye başladı bebekler birgün arayla tutanamadi daha fazla ablası bilgi veriyordu bize de 3 gündür de bebeğini görüyordu kısa süreli olarak ve dün ablası toprağa verdiklerini söyledi ne kadar çabuk gelisti anlamadık hep bi umudum vardı iyileşir kesin diyordum olmadı yapamadı rabbim mekanını cennet eylesin bebeğini emziren eltisinden de allah razı olsun güzel yürekli insanlar hala var dünyada
Zemzemss Meleyke97 Allah ailesine sabır versin. Çocukların ömrü uzun sağlıklı olsun inşallah. Teşekkür ederim cevap yazdığınız için.
tosuncukannesi Meleyke97 ayy bu postu okumuştum çok üzülmüştüm kahroldum şuan 😭 mekanı cennet olsun inşallah Allah geride kalanlarına sabır versin
Deletedmom414 Eltisi emziriyormuş ama yetmiyormuş mamada veriyorlarmış. Kardeşi artık bu uygulamaya girmeyeğini söylemişti keşke ulaşabilseniz
derinkus Deletedmom414 keşkeee. Bir bilgisi olan varsa gören bilen mutlaka paylaşsın benimle lğtfen. Çok etkilendim, tek yapabileceğim dua etmek ve aklıma bu geldi. Umarım bir tanıyan çıkar🤲🏻
Deletedmom896 Saatlerce gözüme uyku girmedi dün canım gönlüm yana yana uyudum bol dua ettim rabbim beni bebeğimsiz bebeğimi bensiz koymasın geride kalan meleğin inşallah yolu önü bahtı açık olur
Rabia_38_01 Ilkgozbebegim06 evet bende hatirladim.o.kisiyi cok üzüldüm simdi ya mekanı cennet olsun o sabisine kim bakacakmis ya 😢
Zemzemss Ilkgozbebegim06 gerçekten çok zor arkasında evladını bıraktı iki evladından oldu hayatı gitti yaşamı bitti. Kim bilir daha ne hayalleri vardı çocuğu ile çocukları ile eşi ile ama hiç birini yapamadan genç yaşta sevdiklerini geride bırakıp gitti. Allah kalanlara sabır versin. Mekanı cennet olsun inşallah